Pokaż kategorie

smary naftochem

Przełącz widok:
  • Smary Lubriten EP  przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj. gdy C*/P*<7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo  i  gdy  C/P <16  dla łożysk  obciążonych  głównie  osiowo,  a także,  gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie
  • ...
  • Smary Lubriten EP  przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj. gdy C*/P*<7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo  i  gdy  C/P <16  dla łożysk  obciążonych  głównie  osiowo,  a także,  gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie
  • ...
  • Smar Aliten PS przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych maszyn i urządzeń pracujących w przemyśle spożywczym w temperaturze od -30°C do 120°C.
  • Smar Aliten PS posiada atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający ten smar do stosowania w  urządzeniach przemysłu spożywczego.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar Aliten
  • ...
  • Smar Benterm 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych,pracujących  w  zakresie temperatur od 100°C  do 200°C. Smar  może pracować w  łożyskach przy  dostępie wody lub pary  wodnej. Smaru Benterm 2 nie zaleca się stosować do łożysk napędzanych małym momentem 
  • ...
  • Smar Cu 10A stosuje się do smarowania zestyków elektrycznych przełączników kierunkowskazów samochodowych oraz innych zestyków elektrycznych małej mocy, w celu zmniejszenia oporu zestykowego i polepszenia warunków przełączania.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar Cu 10A otrzymywany jest przez zagęszczenie oleju mineralnego mydłami litowymi. Zawiera dodatki
  • ...
  • Smar Grafitowany przeznaczony jest do smarowania wolnoobrotowych mechanizmów i silnie obciążonych powierzchni trących pracujący w zakresie temperatur od  -20 °C do 60 °C.
  • Smar ten może być stosowany do smarowania piór resorów, gwintów śrub, łańcuchów, otwartych przekładni zębatych oraz przekładni ślimakowych.
  • Nie
  • ...

Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz klimacie...

Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz klimacie...

ZASTOSOWANIE:

  • Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz
  • ...
  • Smar STP przeznaczony jest do okresowego smarowania podwozi pojazdów samo­chodowych, sworzni, przegubów  oraz  innych węzłów  tarcia w zakresie tempera­tur od -10 do 60°C.
  • Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar STP produkowany jest na bazie głębokorafinowanego
  • ...
  • Smary ŁT-41 stosuje się do smarowania łożysk tocznych pracujących w normalnych warunkach pracy. Mogą też być używane do łożysk ślizgowych. Są odporne na działanie wody, charakteryzują się dobrymi własnościami przeciwkorozyjnymi.
  • Zakres temperatur pracy smarów ŁT-41 wynosi od -30oC do 120oC.

SKŁAD...

  • Smary ŁT-42 stosuje się do smarowania łożysk tocznych pracujących w normalnych warunkach pracy. Mogą też być używane do łożysk ślizgowych. Są odporne na działanie wody, charakteryzują się dobrymi własnościami przeciwkorozyjnymi.
  • Zakres temperatur pracy smarów ŁT-42 wynosi od -30oC do 120oC.

SKŁAD...