Pokaż kategorie

smary sklep internetowy

Przełącz widok:
  • Smary Lubriten EP  przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj. gdy C*/P*<7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo  i  gdy  C/P <16  dla łożysk  obciążonych  głównie  osiowo,  a także,  gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie
  • ...
  • Smary Lubriten EP  przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj. gdy C*/P*<7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo  i  gdy  C/P <16  dla łożysk  obciążonych  głównie  osiowo,  a także,  gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie
  • ...
  • Smary Lubriten EP  przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj. gdy C*/P*<7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo  i  gdy  C/P <16  dla łożysk  obciążonych  głównie  osiowo,  a także,  gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie
  • ...
  • Smar  Linkor N stosowany jest do smarowania lin i łańcuchów Galla w procesie  ich wytwarzania i eksploatacji. Smar Linkor N zabezpiecza liny i łańcuchy przed korozją w czasie składowania, transportu oraz pracy w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, a także w
  • ...
  • Smar  Moliterm 23 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych  oraz in­nych powierzchni trących pracujących w podwyższonych temperaturach do 200°C oraz narażonych  na  wysokie  obciążenia. Smar  jest  odporny  na  działanie  wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do
  • ...
  • Smar Aliten PS przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych maszyn i urządzeń pracujących w przemyśle spożywczym w temperaturze od -30°C do 120°C.
  • Smar Aliten PS posiada atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający ten smar do stosowania w  urządzeniach przemysłu spożywczego.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar Aliten
  • ...
  • Smar Benterm 2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych,pracujących  w  zakresie temperatur od 100°C  do 200°C. Smar  może pracować w  łożyskach przy  dostępie wody lub pary  wodnej. Smaru Benterm 2 nie zaleca się stosować do łożysk napędzanych małym momentem 
  • ...
  • Smar Cu 10A stosuje się do smarowania zestyków elektrycznych przełączników kierunkowskazów samochodowych oraz innych zestyków elektrycznych małej mocy, w celu zmniejszenia oporu zestykowego i polepszenia warunków przełączania.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar Cu 10A otrzymywany jest przez zagęszczenie oleju mineralnego mydłami litowymi. Zawiera dodatki
  • ...

Zastosowanie:

  • Do konserwacji i smarowania: przekładni łańcuchowych w motocyklach, rowerach, oraz innych łańcuchów drabinkowych, otwartych kół zębatych, zębatek, prowadnic, narażonych na działanie wody, pary wodnej, kwasów niestężonych i zasad.

Zalety produktu:

  • Smar do łańcuchów CARAMBA posiada dobre właściwości migracji, jest
  • ...
  • Wysokowydajny, gęsty smar litowy wzmocniony dodatkami przeciwzużyciowymi - poziom 4. Komponenty aktywowane przez tarcie wiążą się z mikrostrukturą współpracujących powierzchni tworząc długotrwały film smarujący.

Obszar smarowania:

  • odkryte (nieosłonięte) przekładnie zębate i ślimakowe, łożyska toczne i ślizgowe
  • grube łańcuchy, prowadnice maszyn, listwy
  • ...

Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz klimacie...

Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz klimacie...

ZASTOSOWANIE:

  • Smar ochronny Akorin N przeznaczony jest do ochrony czasowej przed korozją atmosferyczną wyrobów metalowych, maszyn i urządzeń, w  tym również łożysk tocznych, w czasie składowania i transportu w normalnych i trudnych warunkach klimatycznych, szczególnie w atmosferze przemysłowej, klimacie morskim oraz
  • ...
  • Smar STP przeznaczony jest do okresowego smarowania podwozi pojazdów samo­chodowych, sworzni, przegubów  oraz  innych węzłów  tarcia w zakresie tempera­tur od -10 do 60°C.
  • Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.

SKŁAD OGÓLNY:

  • Smar STP produkowany jest na bazie głębokorafinowanego
  • ...
  • Smary ŁT-41 stosuje się do smarowania łożysk tocznych pracujących w normalnych warunkach pracy. Mogą też być używane do łożysk ślizgowych. Są odporne na działanie wody, charakteryzują się dobrymi własnościami przeciwkorozyjnymi.
  • Zakres temperatur pracy smarów ŁT-41 wynosi od -30oC do 120oC.

SKŁAD...

  • Smary ŁT-42 stosuje się do smarowania łożysk tocznych pracujących w normalnych warunkach pracy. Mogą też być używane do łożysk ślizgowych. Są odporne na działanie wody, charakteryzują się dobrymi własnościami przeciwkorozyjnymi.
  • Zakres temperatur pracy smarów ŁT-42 wynosi od -30oC do 120oC.

SKŁAD...

  • Smary ŁT-43 stosuje się do smarowania łożysk tocznych pracujących w normalnych warunkach pracy. Mogą też być używane do łożysk ślizgowych. Są odporne na działanie wody, charakteryzują się dobrymi własnościami przeciwkorozyjnymi.
  • Zakres temperatur pracy smarów ŁT-43 wynosi od -30oC do 120oC.

SKŁAD...

  • SMAROL NANO do kosiarek i wykaszarek przeznaczony jest do smarowania przekładni kątowych kos spalinowych i podkaszarek. Smar produkowany jest z wysokojakościowego oleju bazowego zagęszczanego kompleksowymi mydłami litowymi. Smar uszlachetniany jest dodatkami o działaniu przeciwkorozyjnym oraz EP. Z uwagi na zastosowany
  • ...